maandag 3 augustus 2009

Eerste schetsen

4 opmerkingen:

  1. Hey Leo en Natas!

    Heel veel plezier met dit coole project. En sowieso een leuke tijd in Cappadocia gewenst.

    Liefs,

    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wou, heb even op de website van daar gekeken en ziet er megagaaf uit! Wat een plek! Die moet wel inspiratie geven, kan bijna niet anders! Heel veel plezier samen en creƫer iets waanzinnigs!
    Knuf,
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Natasja en Leontien,
    Ben plezier kijk ik naar jullie website, hij is in een woord fanastisch. Ik geniet fan de prachtige foto's en verhalen. Ik zie dat jullie heel erg genieten. Het is ook een prachtig land en het gebied waar jullie zitten zal jullie zeker inspireren. Natasja heb je mijn smsje gehad op je verjaardag?
    Heel veel plezier en geniet!!
    Papa
    Joop Hiele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch project, wat ben je toch een bijzonder mens Leontien en wat heerlijk dat je je trouwe vriendin en [kunst]maatje bij je hebt. Ben heel benieuwd. Heel veel succes gewenst en met plezier volg ik je/jullie avontuur.

    Lilian Joosen, Copacabana, salon voor de [levens]kunsten, Stichting Tranzforma & StadsGalerij Breda

    BeantwoordenVerwijderen